1. Czary magów:
DES VEN – zatrucie przeciwnika
FULIR – kula ognista
OH EW SAR – niewidzialność
OH IR RA – oświetlenie
OH IR ROS – przyspieszenie
OH KATH RA – błyskawica
OH VEN – zatruta chmura
ZO – otwieranie drzwi
2. Czary kapłanów:
DES IR SAR – ciemność
FUL BRO NETA – tworzy ścianę ogniową
OH EW KU – chwilowe zwiększenie siły
OH EW NETA – chwilowe zwiększenie wytrzymałości
OH EW ROS – chwilowe zwiększenie zręczności
YA IR – ochrona drużyny
YA IR DAIN – jak wyżej tylko lepiej
ZO BRO ROS – odbija rzucony czar
3. Czarodziejskie napoje:
FUL BRO KU – wytrzymałość
VI – zdrowie
YA – wytrzymałość
YA BRO – pole ochronne
YA BRO DAIN – celność