Podczas gry dotrzesz do zielonej szafki, na której możesz użyć jednego z poniższych kodów aby odblokować nowe uzbrojenie.
171678 – Pistolet na gwoździe / Topór
353479 – Pistolet.45 / Kij baseballowy
911977 – Karabin / Kij golfowy
Różne zakończenia:
Wypełnić określone zadania aby odblokować wybrane zakończenie. Aby zwiększyć swoją moralność, podejmować dobre decyzje i części zatopionych potwory. Aby zmniejszyć moralności, nie na odwrót.
- A ending: Oszczęść Anne jako dobry.
- B ending: Oszczęść Anne jako zły.
- C ending: Zabij Anne jako dobry
- D ending: Zabij Anne jako zły
- E ending: Pozwól zabić się przez Anne podczas finału.
- F ending: Complete the game, then during your second playthrough, complete the „Digging up the past” side quest.
- Secret Ending 1: Complete the game, then during your second playthrough complete the „Digging Up the Past” side quest before completing the game again.
- Secret Ending 2: Zgiń podczas finału
- Zagadki:
-
Centennial building vault puzzle
Devil’s Pit train puzzle
Devil’s Pit train puzzle
Monastery Theater picture puzzle
Overlook Penitentiary safe puzzle
Safe puzzle
Easy „Useless trinkets” achievement or trophy
Europe, and in Ancient Russia
[…] […]
Filmiki rewelacyjne super !
Dzięks!
Super o coś takiego mi chodziło :)