ODBLOKOWANIE KODÓW
Zacznij od zlokalizowania katalogu, w którym przechowywane są zapisane stany gry. Jego domyślna lokalizacja to:
C:\Users\nazwa_użytkownika\Dokumenty\My Games\Runic Games\Torchlight 2\save
Wybierz jeden z katalogów z save’ami i wykonaj jego kopię bezpieczeństwa. Otwórz następnie wspomniany katalog i przystąp do edycji pliku settings.txt, wykorzystując do tego celu zwykły Notatnik. Odszukaj sekcję:
Console:0
i dokonaj zmiany na:
Console:1
Zapisz plik i uruchom grę.
LISTA KODÓW
W dowolnym momencie rozgrywki wciśnij klawisz INSERT, co powinno doprowadzić do wyświetlenia okna konsoli. Możesz teraz wprowadzać przedstawione poniżej kody:
AIFREEZE – wyłączenie sztucznej inteligencji przeciwników
ALLITEMS – pojawienie się wszystkich przedmiotów
ALLSTATS x – podwyższenie statystyk o x punktów (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)
ALWAYSCRIT – każdy cios to trafienie krytyczne
ASCEND – przeniesienie się na niższy poziom
DEFENSE x – otrzymanie x punktów obrony (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)
DESCEND – przeniesienie się na wyższy poziom
DEXTERITY x – otrzymanie x punktów zręczności (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)
DISABLEPET – odesłanie zwierzaka
FAME x – otrzymanie x punktów sławy (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)
GOD – nieśmiertelność
GODSPEED – nieśmiertelność + szybsze przemieszczanie się
HELP – wyświetlenie listy komend
HURTME x – skrócenie paska zdrowia bohatera i zwierzaka o x procent (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)
IDENTIFYALL – identyfikacja wszystkich magicznych przedmiotów z inwentarza
ITEM x y – pojawienie się w inwentarzu obiektu x w ilości y (zamiast x musisz wprowadzić oryginalną angielską nazwę przedmiotu, a zamiast y jakąś wartość)
KILLALL – zabicie wszystkich potworów
LEVELUP – awans na wyższy poziom doświadczenia
MAGIC x – otrzymanie x punktów magii (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)
MONEY x – otrzymanie x sztuk złota (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)
NOXP – zatrzymanie procesu zdobywania punktów doświadczenia
PLAYERNOTARGET – potwory nie atakują sterowanej postaci
QUESTCOMPLETE x – ukończenie questu x (zamiast x musisz wprowadzić oryginalną angielską nazwę questu)
RESETPETLEVEL – zresetowanie poziomu doświadczenia zwierzaka
RESETPLAYER – zresetowanie statystyk, umiejętności i poziomu doświadczenia głównego bohatera
RESETPLAYERLEVEL – zresetowanie poziomu doświadczenia głównego bohatera
RESETSKILL – zresetowanie umiejętności głównego bohatera
RESETSTATS – zresetowanie statystyk głównego bohatera
RESTARTLEVEL – rozpoczęcie aktualnego poziomu od początku
SETDIFFICULTY x – ustawienie poziomu trudności (zamiast x musisz wprowadzić nazwę pożądanego poziomu trudności)
SETPETLEVEL x – awans zwierzaka na x poziom doświadczenia (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)
SETTIME x – ustalenie pory dnia na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś godzinę)
SETTIMESCALE x – ustalenie skali czasu na poziomie x (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)
SKILLPOINTS x – otrzymanie x punktów umiejętności (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)
SPAWNCLASS x y z – pojawienie się klasy x w liczbie y na poziomie z (zamiast x, y i z musisz wprowadzić odpowiednie nazwy i wartości; dokładną listę klas wyświetla się poprzez wprowadzenie samego polecenia SPAWNCLASS)
SPEED – szybsze przemieszczanie się
STATPOINTS x – otrzymanie x punktów statystyk (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)
STRENGTH x – otrzymanie x punktów siły (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)