Kody do Gier - Heroes 5

kody do Heroes 5

Published by in PC, Wszystkie on listopad 20th, 2011

Kody i porady do gry Heroes of might and magic 5

UWAGA! Pamiętaj o zrobieniu kopi zapasowej pliku przed modyfikacją.

Aby użyć kodów w grze, najpierw musisz aktywować konsolę.
Aby to zrobić znajdĽ i otwórz w Notatniku plik:
autoexec.cfg
Zlokalizujesz go w katalogu gry, w podkatalogu profiles.
Dodaj do pliku autoexec.cfg jako ostatnią linię:

setvar dev_console_password = schwinge-des-todes

Końcówka pliku powinna po modyfikacji wyglądać tak:

//————————————–
// Startup
mainmenu
setvar dev_console_password = schwinge-des-todes

Podczas gry naciśnij klawisz [~] aby przywołać konsolę. Wpisz w niej poniższe kody:

add_all_spells – zaznaczony bohater może używać wszystkich czarów

add_gold # – dostajesz ilość złota, za # podaj wartość (np. 10000

add_money # – dostajesz pieniądze, za # podaj wartość (np. 10000. Dodatkowo gdy wpiszesz ten kod, podana przez Ciebie wartość zostanie pomnożona o 1000 sztabek złota

clear_money – zabiera Ci wszystkie złoża złota i pieniądze

set_hero_luck_morale X Y – ustawia szczęście X i morale Y dla zaznaczonego bohatera. Przykład: set_hero_luck_morale 5 3

add_exp # – dodaje punkty doświadczenia dla zaznaczonego bohatera, za # podaj wartość

show_player_money # – szpiegujesz przeciwnika ile ma pieniędzy, przykład: show_player_money 2, gdzie 2 to numer przeciwnika

show_hero_mp – pokazuje ilość ruchów zaznaczonego bohatera

@Win() – wygrałeś misję

@Loose() – przegrałeś misję

Ustawienie zręczności:

Wpisz w konsoli:
add_skill NAME
lub
add_skill ID

aby ustawić poziom umiejętności, aktywowanie, zdolności. Możesz je wpisać jako nazwa (NAME) albo jako identyfikator (ID).
Przykład: add_skill Sorcery lub add_skill 8, oba kody dadzą ten sam efekt.

Poniżej przedstawione zostały poszczególne nazwy (NAME) i odpowiadające im identyfikatory (ID), które można użyć w tym kodzie.

Umiejętności:

SKILL_LOGISTICS – 1
SKILL_WAR_MACHINES – 2
SKILL_LEARNING – 3
SKILL_LEADERSHIP – 4
SKILL_LUCK – 5
SKILL_OFFENCE – 6
SKILL_DEFENCE – 7
SKILL_SORCERY – 8
SKILL_DESTRUCTIVE_MAGIC – 9
SKILL_DARK_MAGIC – 10
SKILL_LIGHT_MAGIC – 11
SKILL_SUMMONING_MAGIC – 12
SKILL_TRAINING – 13
SKILL_GATING – 14
SKILL_NECROMANCY – 15
SKILL_AVENGER – 16
SKILL_ARTIFICIER – 17
SKILL_INVOCATION – 18

Aktywowanie:

PERK_PATHFINDING – 19
PERK_SCOUTING – 20
PERK_NAVIGATION – 21
PERK_FIRST_AID – 22
PERK_BALLISTA – 23
PERK_CATAPULT – 24
PERK_INTELLIGENCE – 25
PERK_SCHOLAR – 26
PERK_EAGLE_EYE – 27
PERK_RECRUITMENT – 28
PERK_ESTATES – 29
PERK_DIPLOMACY – 30
PERK_RESISTANCE – 31
PERK_LUCKY_STRIKE – 32
PERK_FORTUNATE_ADVENTURER – 33
PERK_TACTICS – 34
PERK_ARCHERY – 35
PERK_FRENZY – 36
PERK_PROTECTION – 37
PERK_EVASION – 38
PERK_TOUGHNESS – 39
PERK_MYSTICISM – 40
PERK_WISDOM – 41
PERK_ARCANE_TRAINING – 42
PERK_MASTER_OF_ICE – 43
PERK_MASTER_OF_FIRE – 44
PERK_MASTER_OF_LIGHTNINGS – 45
PERK_MASTER_OF_CURSES – 46
PERK_MASTER_OF_MIND – 47

PERK_MASTER_OF_SICKNESS – 48
PERK_MASTER_OF_BLESSING – 49
PERK_MASTER_OF_ABJURATION – 50
PERK_MASTER_OF_WRATH – 51
PERK_MASTER_OF_QUAKES – 52
PERK_MASTER_OF_CREATURES – 53
PERK_MASTER_OF_ANIMATION – 54
PERK_HOLY_CHARGE – 55
PERK_PRAYER – 56
PERK_EXPERT_TRAINER – 57
PERK_CONSUME_CORPSE – 58
PERK_DEMONIC_FIRE – 59
PERK_DEMONIC_STRIKE – 60
PERK_RAISE_ARCHERS – 61
PERK_NO_REST_FOR_THE_WICKED – 62
PERK_DEATH_SCREAM – 63
PERK_MULTISHOT – 64
PERK_SNIPE_DEAD – 65
PERK_IMBUE_ARROW – 66
PERK_MAGIC_BOND – 67
PERK_MELT_ARTIFACT – 68
PERK_MAGIC_MIRROR – 69
PERK_EMPOWERED_SPELLS – 70
PERK_DARK_RITUAL – 71
PERK_ELEMENTAL_VISION – 72

Zdolności:

KNIGHT_FEAT_ROAD_HOME – 73
KNIGHT_FEAT_TRIPLE_BALLISTA – 74
KNIGHT_FEAT_ENCOURAGE – 75
KNIGHT_FEAT_RETRIBUTION – 76
KNIGHT_FEAT_HOLD_GROUND – 77
KNIGHT_FEAT_GUARDIAN_ANGEL – 78
KNIGHT_FEAT_STUDENT_AWARD – 79
KNIGHT_FEAT_GRAIL_VISION – 80
KNIGHT_FEAT_CASTER_CERTIFICATE – 81
KNIGHT_FEAT_ANCIENT_SMITHY – 82
KNIGHT_FEAT_PARIAH – 83
KNIGHT_FEAT_ELEMENTAL_BALANCE – 84
KNIGHT_FEAT_ABSOLUTE_CHARGE – 85
DEMON_FEAT_QUICK_GATING – 86
DEMON_FEAT_MASTER_OF_SECRETS – 87
DEMON_FEAT_TRIPLE_CATAPULT – 88
DEMON_FEAT_GATING_MASTERY – 89
DEMON_FEAT_CRITICAL_GATING – 90
DEMON_FEAT_CRITICAL_STRIKE – 91
DEMON_FEAT_DEMONIC_RETALIATION – 92
DEMON_FEAT_EXPLODING_CORPSES – 93
DEMON_FEAT_DEMONIC_FLAME – 94
DEMON_FEAT_WEAKENING_STRIKE – 95
DEMON_FEAT_FIRE_PROTECTION – 96
DEMON_FEAT_FIRE_AFFINITY – 97
DEMON_FEAT_ABSOLUTE_GATING – 98
NECROMANCER_FEAT_DEATH_TREAD – 99
NECROMANCER_FEAT_LAST_AID – 100
NECROMANCER_FEAT_LORD_OF_UNDEAD – 101
NECROMANCER_FEAT_HERALD_OF_DEATH – 102
NECROMANCER_FEAT_DEAD_LUCK – 103
NECROMANCER_FEAT_CHILLING_STEEL – 104
NECROMANCER_FEAT_CHILLING_BONES – 105
NECROMANCER_FEAT_SPELLPROOF_BONES – 106
NECROMANCER_FEAT_DEADLY_COLD – 107
NECROMANCER_FEAT_SPIRIT_LINK – 108
NECROMANCER_FEAT_TWILIGHT – 109
NECROMANCER_FEAT_HAUNT_MINE – 110
NECROMANCER_FEAT_ABSOLUTE_FEAR – 111
RANGER_FEAT_DISGUISE_AND_RECKON – 112
RANGER_FEAT_IMBUE_BALLISTA – 113
RANGER_FEAT_CUNNING_OF_THE_WOODS – 114
RANGER_FEAT_FOREST_GUARD_EMBLEM – 115
RANGER_FEAT_ELVEN_LUCK – 116
RANGER_FEAT_FOREST_RAGE – 117
RANGER_FEAT_LAST_STAND – 118
RANGER_FEAT_INSIGHTS – 119
RANGER_FEAT_SUN_FIRE – 120
RANGER_FEAT_SOIL_BURN – 121
RANGER_FEAT_STORM_WIND – 122
RANGER_FEAT_FOG_VEIL – 123
RANGER_FEAT_ABSOLUTE_LUCK – 124
WIZARD_FEAT_MARCH_OF_THE_MACHINES – 125
WIZARD_FEAT_REMOTE_CONTROL – 126
WIZARD_FEAT_ACADEMY_AWARD – 127
WIZARD_FEAT_ARTIFICIAL_GLORY – 128
WIZARD_FEAT_SPOILS_OF_WAR – 129
WIZARD_FEAT_WILDFIRE – 130
WIZARD_FEAT_SEAL_OF_PROTECTION – 131
WIZARD_FEAT_COUNTERSPELL – 132
WIZARD_FEAT_MAGIC_CUSHION – 133
WIZARD_FEAT_SUPRESS_DARK – 134
WIZARD_FEAT_SUPRESS_LIGHT – 135
WIZARD_FEAT_UNSUMMON – 136
WIZARD_FEAT_ABSOLUTE_WIZARDY – 137
WARLOCK_FEAT_TELEPORT_ASSAULT – 138
WARLOCK_FEAT_SHAKE_GROUND – 139
WARLOCK_FEAT_DARK_REVELATION – 140
WARLOCK_FEAT_FAST_AND_FURIOUS – 141
WARLOCK_FEAT_LUCKY_SPELLS – 142
WARLOCK_FEAT_POWER_OF_HASTE – 143
WARLOCK_FEAT_POWER_OF_STONE – 144
WARLOCK_FEAT_CHAOTIC_SPELLS – 145
WARLOCK_FEAT_SECRETS_OF_DESTRUCTION – 146
WARLOCK_FEAT_PAYBACK – 147
WARLOCK_FEAT_ELITE_CASTERS – 148
WARLOCK_FEAT_ELEMENTAL_OVERKILL – 149
WARLOCK_FEAT_ABSOLUTE_CHAINS – 150

————————————-

GRA[opis]:
Heroes of Might and Magic to kultowa seria gier komputerowych – legenda, która na zawsze zmieniła oblicze strategii turowych. Do dziś powstały cztery części oraz wiele oficjalnych, a jeszcze więcej fanowskich dodatków. Mało który tytuł był tak często naśladowany przez twórców gier. Jak mało, który okazała się jednak bezkonkurencyjny w swoim gatunku. W świecie dark fantasy, zwanym Ashan, co pewien czas dochodzi do specyficznego układu gwiazd, kiedy słabnie pikielna bariera powstrzymująca demony przed zniszczeniem świata. Tym razem, przebiegły Kha-Beleth, władca demonów planuje nadejście Mrocznego Mesjasza, który umożliwi siłom Zła ponowne władanie nad światem. HoMM to niezwykłe połączenie elementów RPG, dzięki obecności bohaterów przemierzających rozległe krainy pełne magii i miecza, oraz strategii ekonomicznej (zarządzanie zamkiem) i wojennej (bitewy z udziałem wielu jednostek). Stworzeniem Heroes of Might and Magic V zajęli się specjaliści w branży, twórcy tak znakomitych strategii turowych jak Etherlords i Silent Storm, rosyjska firma Nival Interactive. HoMM5 czerpie inspirację przede wszystkim z trzeciej części gry, przez wielu uważanej za najlepszą. Rosjanie stworzyli bogaty, trójwymiarowy świat i usprawnili niemal każdy element gry w oparciu o opinie graczy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

− 4 = 1


Praktycznie każda gra posiada możliwość wprowadzenia jakiegoś oszustwa lub też ułatwienia potocznie zwane wprowadzeniem kodu . W przypadku gdy nie można sobie poradzić z przejściem jakiegoś etapu gry często posługujemy się kodami. Trzeba pamiętać, że niestety posługiwanie się dostępnym kodem może zablokować nam dostęp do innych etapów rozgrywki lub też całkowicie uniemożliwić kontynuację gry. Posługiwanie się kodami w grach znacznie ułatwi rozgrywkę i może również dodać bardzo ciekawe nowości.
Ciągle poszukujemy nowych kodów do gier. Jeśli chcecie możecie się podzielić nowymi kodami z nami :).