Kody do Gier - siN Episodes – Emergence

kody do siN Episodes – Emergence

Published by in PC, Wszystkie on listopad 20th, 2011

Naciśnij [~], by wejść do konsoli. Wpisz: sv_cheats 1, by aktywizować cheat-mode. Teraz wpisz:

impulse 101 – broń i amunicja
god – god mode
health # – # zdrowia
hurtme # – ujmuje graczowi # pkt. energii
notarget – wrogowie cię nie widzą
noclip – przenikanie przez ściany
undie – gdy zginiesz, daje ci 100 pkt. energii
autolife – automatycznie odnawia energię po śmierci
buddha – ponosisz obrażenia, ale nie giniesz
mat_wireframe 1 – wireframe mode (widzisz przez mury)
sv_infinite_aux_power 1 – nieskończona „auxiliary power”

OPIS GRY:
SiN: Episodes to sequel pierwszoosobowego, leciwego już shootera, wydanego w 1998 SIN autorstwa studia Ritual. ¦wiat znany nam z poprzedniej części gry przeszedł sporą metamorfozę aby sprostać zarówno wymaganiom graczy jak i sprzętu obecnej generacji. Pewnym novum w stosunku do protoplasty jak i innych gier tego gatunku, jest podzielenie gry na serię epizodów, zapoczątkowaną przez rozdział nazwany Emergence. Każdy z epizodów oferuje od 3 do 6 godzin naładowanej akcją rozgrywki, a dodatkowo ich zawartość jest częściowo uzależniona od odbioru przez graczy poprzednich części.

W SiN: Episodes ponownie mamy okazję wcielenia się w postać pułkownika Johna R. Blade, weterana wojennego, dowodzącego organizacją HardCorps – elitarnymi siłami szybkiego reagowania. Najbardziej spektakularne akcje tej agencji związane są z niezwykle prężnie działającym, multimiliardowym imperium SinTEK, na którego czele stoi nasza „stara” znajoma – Elexis Sinclaire – piękna, inteligentna i bezwzględna kobieta-naukowiec usiłująca zmienić oblicze ludzkości na swój własny, pokręcony sposób. Nasz bohater, Blade, nie działa jednak sam, towarzyszą mu bowiem JC, hacker skrywający pewną tajemnicę i zatrudniany również przez HardCorps oraz Jessica Cannon, paląca się do akcji kadetka, która swoje niewielkie doświadczenie nadrabia ogromnym zaangażowaniem.

Akcja przenosi nas do Freeport City, futurystycznego połączenia Nowego Jorku, San Francisco i Tokio. ¦rodowiska, w których przychodzi nam działać, są bardzo zróżnicowane, począwszy od zaniedbanych „wnętrzności” miasta – slumsów, a skończywszy na olśniewających drapaczach chmur zamieszkiwanych przez bogate elity. Oczywiście wszystkie te otoczenia tętnią życiem – niestety, przeważnie wrogim, ponieważ Freeport City jest coraz bardziej zagrożone przez mutanty powstałe w wyniku działań SinTEK. Algorytmy sztucznej inteligencji naszych przeciwników stoją na wysokim poziomie, powodując, iż walka staje się sporym wyzwaniem. Wrogowie osłaniają się nawzajem, współpracują ze sobą, a co gorsza dostosowują taktykę i strategię walki do naszych działań. Nasi oponenci nie padają także od jednego strzału, a zachowują się odpowiednio w zależności od miejsca, w które zostali trafieni. Oczywiście, strzał w głowę jest śmiertelny w przeważającej ilości przypadków, jednak już trafienie w nogę powoduje, iż przeciwnik upada na podłogę nie przestając strzelać, a jego kompanii usiłują odciągnąć rannego.

Interaktywność otoczenia sprawia jednak, iż otwierają się przed nami nowe sposoby ich unicestwienia – oprócz wykorzystania np. deski jako broni, możemy użyć elementów rozsianych wokół do zbudowania śmiertelnej pułapki. Arsenał broni został poszerzony o nowe egzemplarze, aczkolwiek powraca również znane z poprzedniej części, stare, dobre Magnum, które możemy załadować pociskami ze zubożonym uranem, pozwalającym na przebicie niektórych powierzchni, przykładowo drzwi. Wspomniana wcześniej interakcja przejawia się również w inny sposób – twórcy gry stworzyli system nazwany Context Look, który pozwala na większą integrację ze światem gry. Osoby przebywające w naszym otoczeniu reagują praktycznie na wszelkie nasze działania, zwracając nawet uwagę na to, na co w danej chwili patrzymy i opatrując całą sytuację stosownym komentarzem.

Niewątpliwą zaletą SiN: Episodes jest jej bliski „kontakt” z Valve – gra nie tylko korzysta z wszelkich dobrodziejstw i funkcjonalności znakomitego silnika Source, ale także jest rozprowadzana poprzez technologię Steam (plus tradycyjna, pudełkowa wersja). Oprócz kampanii dla jednego gracza, gra oferuje możliwości rozgrywek wieloosobowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

2 + 6 =


Praktycznie każda gra posiada możliwość wprowadzenia jakiegoś oszustwa lub też ułatwienia potocznie zwane wprowadzeniem kodu . W przypadku gdy nie można sobie poradzić z przejściem jakiegoś etapu gry często posługujemy się kodami. Trzeba pamiętać, że niestety posługiwanie się dostępnym kodem może zablokować nam dostęp do innych etapów rozgrywki lub też całkowicie uniemożliwić kontynuację gry. Posługiwanie się kodami w grach znacznie ułatwi rozgrywkę i może również dodać bardzo ciekawe nowości.
Ciągle poszukujemy nowych kodów do gier. Jeśli chcecie możecie się podzielić nowymi kodami z nami :).