Legenda:
R – Rekrut
Ł – Łucznik
O – Ochotnik
K – Konny
WŁ – Wyborowy łucznik
Ż – Żołnierz
K – Kusznik
EŻ – Elitarny żołnierz
P – Puszkarz
Aby przejść misję teoretycznie potrzeba:
600R 200K 72WŁ 155EŻ
Poniesione straty
564R 75K 23EŻ
Podbicie kolejnych obozów:
1. 40 Kultysta. – 200 K
2. 50 Kultysta. – 4R, 1EŻ, 195K (4R)
3. 40 Kultysta, 40 Fanatyk. – 10R, 1EŻ 195K
4. 60 Kultysta. – 10R, 1EŻ, 189K
5. 40 Kapłan mrocznego kultu, 60 Jeździec mroku. – 45R, 155EŻ
6. 33 Kultysta, 33 Kapłan mrocznego kultu, 33 Jeździec mroku. – 51R, 149EŻ
7. 120 Kultysta. – 54R, 76K, 70EŻ (51R)
8. 80 Kultysta, 60 Kapłan mrocznego kultu. – 51R, 5EŻ, 144K (50R)
9. 40 Kultysta, 120 Jeździec mroku, 1 Arcykapłan mrocznego kultu. 110R, 10O, 80EŻ
10. 100 Kultysta, 99 Kapłan mrocznego kultu, Bagienna wiedźma. Tura 1. 125R, 75K. Tura 2. 90R, 5K, 8EŻ, 52WŁ
MAPA:
Jasnym kolorem oznaczone zostały obozy których teoretycznie nie trzeba niszczyć. Jeśli zostaną ominięte nie otrzymacie za nich punktów doświadczenia.
388-C464-C834 – kod na 2012-08-28