Kody do Gier - Escape challenge opis przejścia

kody do Escape challenge opis przejścia

Poniżej opis przejścia poszczególnych poziomów. Jeśli chcesz więcej szczegółów wraz ze zdjęciami zapraszam do kolejnych podstron

 

Escape Challenge level 1 (Escape Challenge poziom 1)

Escape Challenge level 2 (Escape Challenge poziom 2)

Escape Challenge level 3 (Escape Challenge poziom 3)

Escape Challenge level 4 (Escape Challenge poziom 4)

Escape Challenge level 5 (Escape Challenge poziom 5)

Escape Challenge level 6 (Escape Challenge poziom 6)

 

Escape Challenge level 7 (Escape Challenge poziom 7)

 

  1. Za kanapą znajduje się mała szafka. Zabierz z niej niewielki przedmiot.
  2. Nad kanapą znajduje się dość kolorowy obraz. Zapamiętaj miejsce dużych kropek.
  3. Przed kanapą znajduje się mała skrytka. Ułóż kropki zgodnie z tymi znajdującymi się na obrazku. Po rozwiązaniu zagadki zabierz stamtąd kolejny przedmiot.
  4. Znalezione przedmioty umieść na dwóch wystających bolcach obok kratki wentylacyjnej. Ze środka wyciągniesz śrubokręt
  5. Za pomocą śrubokręta otwórz górną szufladę i wyciągnij z niej klucz.
  6. Kluczem otwórz szafkę po lewej stronie. W środku wprowadź szyfr 132. Wyciągnij kolejny klucz i śmiało możesz wyjść

 

 

 

Escape Challenge level 8 (Escape Challenge poziom 8)

 

  1. W szafce na górze układamy okrągły obrazek tak aby stworzył jedną całość.
  2. Szafka dolna z różnymi figurami wpisujemy kod 32154 i otwieramy szafkę.
  3. Szafka po prawej nagórze z dziwnymi znakami wpisujemy kod 5483
  4. Na dolnej szafce ustawiamy kąty zgodnie z podpowiedziami na górze.
  5. Po zebraniu wszystkich elementów wkładamy je w odpowiednie miejsca znajdujące się w podstawach czterech metalowych prętów.
  6. Naciskamy na element wystający z sufitu tak aby pojawiły się wyładowania.
  7. Na samej górze jest schowek wyciągamy z niego klucz i przechodzimy dalej..

 

 

Escape Challenge level 9 (Escape Challenge poziom 9)

 

  1. Ze skrzyni znajdującej się po lewej stronie odczytaj numer 2131
  2. Popatrz na szafkę i wprowadź tam wcześniej odczytany numer. Z otwartej szafki weź klucz
  3. przyjrzyj się kranowi po prawej. Po jego lewej stronie w ścianie znajduje się skrytka. Użyj na niej klucza i wyciągnij z niej zielony klucz
  4. Zielonego klucza użyj do otwarcia kraty znajdującej się za pudełkiem z kodem.
  5. Popatrz na figurkę w ścianie. Zobaczysz w niej niebieski kwadrat.
  6. Zabierz się teraz za otwarcie szafki z czterema figurami. Wszystkie figury z różnymi kolorami znajdują się w pokoju. Ustaw następujące kolory:

pięciokąt – zielony (znajduje się w studni z krokodylami w lewym odpływie)

koło – czerwony (na studni)

kwadrat – niebieski (koło pomnika)

trójkąt – żółty (na desce)

 

  1. Do wiadra należy teraz nalać wody. Napraw kran i napełnij kubeł wodą.
  2. Wodę trzeba wlać do znajdującej się studni między krokodylami. Czynność tą należy powtórzyć aż będzie możliwe wyciągnięcie klucza.
  3. Mając już klucz możemy spokojnie wyjść.

 

Escape Challenge level 10 (Escape Challenge poziom 10)

 

  1. Popatrz na obraz wiszący po lewej stronie ściany. Na obrazie znajduje się kwadrat z niektórymi ciemniejszymi punktami. Zapamiętaj je.
  2. Pod obrazem znajduje się sejf. Zaznacz na nim te same zaciemnione kwadraciki jak na obrazie.
  3. Po prawej na szafce znajduje się zielona płytka drukowana. Musisz ułożyć ją tak aby układała się z niej całość.
  4. Jak rozwiążesz już problem z płytką drukowaną zobacz odwróć Miśka znajdującego się w środku a następnie zabierz mu nitkę która z niego wystaje.
  5. Przyjrzyj się szafce z zegarem na środku. Po kliknięciu na zegar dowiesz się jak mają być ustawione cztery znajdujące się tam przyciski.

2 4

8 9

 

  1. Obok drzwi znajduje się stolik z głośnikami. Porozsuwaj głośniki i otwórz znajdującą się za nimi puszkę. Z puszki wyciągniesz magnes który połącz z nitką zabraną z maskotki.
  2. Popatrz do kratki kanalizacyjnej na samym środku pokoju i wyciągnij z niej znajdujący się tam przedmiot (za pomocą magnesu z nitką).
  3. Po lewej stronie pokoju wstawiamy dwa znalezione wcześniej symbole i wyciągamy ze środka klucz.
  4. Wychodzimy do wcześniejszego pokoju z zielonymi znakami. Są to odwrócone i odbite lustrzenia względem siebie cyfry. Tworzą one kod 1 3 7 2. Kod ten wpisujesz na dole. Po poprawnym wpisaniu szyfru pokaże się sejf, który otwieramy za pomocą klucza.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

42 − 40 =


Praktycznie każda gra posiada możliwość wprowadzenia jakiegoś oszustwa lub też ułatwienia potocznie zwane wprowadzeniem kodu . W przypadku gdy nie można sobie poradzić z przejściem jakiegoś etapu gry często posługujemy się kodami. Trzeba pamiętać, że niestety posługiwanie się dostępnym kodem może zablokować nam dostęp do innych etapów rozgrywki lub też całkowicie uniemożliwić kontynuację gry. Posługiwanie się kodami w grach znacznie ułatwi rozgrywkę i może również dodać bardzo ciekawe nowości.
Ciągle poszukujemy nowych kodów do gier. Jeśli chcecie możecie się podzielić nowymi kodami z nami :).