Nowa odsłona gry z cyklu doors poniżej rozwiązania do kolejnych poziomów.
Poziom 15
Zadanie polega na zdobyciu w bardzo ograniczonym czasie 1500 punktów. Są dwa sposoby aby przejść ten level.
1 – uzbierać jak największą liczbę kwadracików tego koloru tak aby od razu zdobyć bardzo dużą ilość punktów – wykonalne ale bardzo trudne zadanie w ciągu 20s
2 – naciskamy co popadnie bardzo szybko nie zastanawiając się nawet nad tym w co klikamy. Punkty bardzo szybko lecą do przodu i w ten sposób możemy przejść ten poziom.
Poziom 16
Musimy ustawić poziomo cztery kwadraciki po przez odpowiednie przekręcenie swoim urządzeniem tak jakbyśmy posługiwali się kompasem. Po ustawieniu poziomo telefon musi być nieruchomo aż zapalą się wszystkie zielone lampki.
Poziom 17
Po naciśnięciu przycisku przy drzwiach pojawią się kolejno cyfry pod kwadracikami. W takiej kolejności należy je naciskać aby otworzyć drzwi i przejść kolejny level. Poniżej numerki w jakiej kolejności trzeba naciskać:
389
541
627
Poziom 19
Musimy włożyć odpowiednie zwierze do dobrej klatki.
Panda do klatki po lewej na górze
Kangór do klatki po prawej na górze
Słoń do klatki po lewej na dole
Wąż do klatki po prawej na dole
Poziom 20
Kolejne zadanie z ograniczonym czasem. Dość trudne ale do wykonania bez konieczności dokupywania dodatkowego czasu. Najwygodniej to zadanie wykonać po przez strzelenie a następnie wskazanie na kolejną dynie. Wskazywanie najlepiej wykonywać nie przez naciskanie palcem na dynie ale od przycisku do strzelania przesuwając palec w kierunku odpowiedniej dyni. Jest również inny sposób. Można cały czas naciskać na strzał i drugą ręką wskazywać cel (mi osobiście przypadł do gustu pierwszy sposób)
Poziom 21
Naciskamy na dynie znajdującą się po prawej na dole a następnie klikamy na pojawiające się duchy
Poziom 22
Musimy ściszyć dźwięk w telefonie
Poziom 23
Igła kompasu musi wskazywać na krzyżyk narysowany na ścianie.
Level 24
Poruszając telefonem wszystkie kulki muszą znaleźć się w ponumerowanych otworach na drzwiach. Numery w otworach wskazują kolejność w jakiej kulki muszą się znaleźć
Level 25
Musimy zdobyć 320 punktów. Chyba jedynym rozwiązaniem w tym poziomie jest zrobienie tego za jednym zamachem. Musimy uzbierać jak najwięcej kropek tego samego koloru i za jednym zamachem zaznaczyć wszystkie.
Level 26
Zadanie polega na naciśnięciu przyciski znajdujące się na drzwiach tyle razy ile występują dane symbole. Pociągnij za sznurek znajdujący się na górze obok wiatraka. Zobaczysz tam banany i jabłko. Czyli rozwiązaniem jest:
Przycisk z jabłkiem naciśnij dwa razy
Przycisk z buzią raz
Przycisk z zegarem trzy razy
Level 27
Pociągnij za sznurek wystający z sufitu tyle razy aby rozwalić drzwi.
Level 28
Musisz otworzyć wszystkie trzy schowki – jeden znajduje się na podłodze dwa pozostałe na suficie. Otwierasz je przesuwając właz w jednym kierunku (w lewo lub w prawo). Daj znalezionego banana małpie i przejdź do następnego poziomu
Level 29
Naciskając na przyciski zmieniamy elementy znajdujące się na ścianie w kwiatki. Musimy nacisnąć te przyciski aby każdy z elementów zmienił się w kwiatek. Kolejno przyciski 1 4 i 5.
Level 30
Czyścimy ekran – chyba jakiegoś specjalnego sposobu nie ma po prostu trzeba zrobić to naprawdę szybko. Ja wykonałem to zaczynając od prawej strony ekranu i szybko ruszając palcem od góry do dołu przesuwałem w lewą stronę.
Level 31
Musimy na szalkę przełożyć odpowiednią ilość elementów.
Moje rozwiązanie to cztery zegary i jedno jabłko
Inne rozwiązanie jedno jabłko i dwie buźki
Level 32
Obok drzwi wisi młotek. I dokładnie taki symbol młotka trzeba narysować na drzwiach naciskając na duże czarne kwadraty.
XXX
XXX
0X0
0X0
Level 33
Aby otworzyć drzwi weź nóż i użyj go na ciemniejszym krzyżyku dużo razy aż wydrapiesz przejście do kolejnego poziomu,
Level 34
Naciśnij palcem na środku drzwi i przytrzymaj kilka sekund
aż drzwi się otworzą
Poziom 35
Na początku pod każdą z kulek znajduje się numer. Trzeba ustawić kulki na pasujące do siebie otwory z numerami.
Poziom 36
Zbieramy wszystkie trzy kulki znajdujące się na ekranie. Jak zbierzemy je już wszystkie zaznaczamy każdą z nich a następnie przekręcamy telefon aby wszystkie kuli przesunęły się w prawą stronę.
Poziom 37
Aby przejść te drzwi należy kliknąć na poszczególne rysunki tak aby przeciwny był identyczny.
Poziom 38
Strzałka po prawej informuje nas, że należy nacisnąć elementy znajdujące się na rysunku w kolejności ich umiejscowienia. Naciskamy zatem:
łódź, człowieczka, dom a następnie chmury.
Poziom 39
Pociągamy za sznurek zwisający z sufitu. Pokażą się nam strzałki – trzy w górę i dwie na dół. Musimy zatem trzy razy nacisnąć głośność w telefonie i dwa razy ją zmniejszyć
Poziom 40
Jak najszybciej wyczyść ekran z zielska i klikaj na buźki a by wszystkie zniknęły
Poziom 41
Przetnijmy mapę tak aby spadła ze ściany. Pod nią zobaczymy nutki. W takiej kolejności trzeba naciskać bębny.
3x 2 bęben
1x 4 bęben
2x 1 bęben
1x 3 bęben
1x 1 bęben
Level 41
Musimy wystukać rytm na kolejnych bębnach. Aby zobaczyć co
dokładnie trzeba zrobić należy przeciąć mapę wiszącą na ścianie i wystukać
wskazane tam bębny:
Kolejne numery bębnów w które trzeba uderzyć 2,2,2,4,1,1,3,1
Level 42
Ustawiamy aktualną godzinę na zegarze
Poziom 43
Po lewej stronie drzwi znajdują się dwa okrągłe przyciski. W
każdym z nich ma się znaleźć liczba różnic między obrazkami. Odpowiedzią jest 2
i 3.
Poziom 44
Czyścimy ścianę z liści. Zobaczymy pod nimi kwiatki z
różnymi kolorami. Odpowiedzią jest naiśnięcie odpowiednią ilość razy każdy z
kolorów (tyle razy ile znajduje się ich na środku) czyli żółty 1x czerwony 1x
zielony 1x nie bieski 3x. uwaga jeśli za dużo poklikamy czasem warto rozpocząć
poziom od nowa bo mimo poprawnego wykonywania zadania może coś się nie udać.
Level 45
Kolejne drzwi z dziwnym poziomem. Musimy szybko rozwalać jak
w ninja fruit wyskakujące klocki uważając na pojawiające się co jakiś czas koła
zębate. Jedyna chyba podpowiedź jak to zrobić jest niestety chyba bezużyteczna –
po prostu jak najszybciej.
Level 46
Klikamy kilkukrotnie na globus leżący na środku i zabieramy
z niego karteczkę która została. Nacyskamy na dużą mapę. Zobaczymy wówczas do
ułożenia puzle. Najlepiej pobawić się samemu ale jeśli macie duże problemy to
rozwiązanie jest następujące:
Mapa wygląda z polami tak:
789
456
123
Klikamy zatem następująco
452369874521
Wybieramy poprzednio zabrany kawałek mapy z globusa i
przechodzimy do kolejnych drzwi.
Poziom 47
Na drzwiach znajdują się kwadraciki z kolorami. Naciśnij każdy
z nich po jednym razie i przejdź do następnego piętra
Poziom 48
Level wymagający trochę skupienia. Musimy popatrzeć ile razy
kręci się kolejna z zębatek
Odpowiedzią jest czerwony 3, niebieski 4x, żółty 3x, zielony
4x.
Poziom 49
Obok drzwi po prawej stronie znajduje się pochodnia. Zapal
ją a zobaczysz na środku nowe znaki.
Czerwony bęben 2x, niebieski 3x, żółty 1x
Poziom 50
Następny beznadziejny poziom polegający na zrobieniu czegoś
w niemożliwym czasie.
Jedynym rozwiązaniem jest chyba wydanie monet zdobytych w
poprzednich poziomach gry
Escape action Poziom 51
Potrząśnij konewką która znajduje się na podłodze. Wypadnie z niej kulka. Szybkim ruchem podnieś szafkę i zabierz z pod niej sprężynę. Użyj jednocześnie sprężyny i podniesionej piłki. Przesuń sprężynę i piłkę w lewo tak aby znajdowała się centralnie pod kulką znajdującą się na końcu wajchy. Wystrzel piłkę sprężyną i idź do następnego poziomu.
Poziom 52
Pociągnij za sznurek zwisający z sufitu. Dmuchnij w kierunku mikrofonu tak aby wiatraki się poruszyły. Jak znikną Zabierz z pod nich nóż i odetnij nim dużą kulę. Przesuń kulę w lewo i idź do następnego pomieszczenia.
Poziom 53
Musisz zaznaczyć wszystkie kolejne kreski. Zacznij od górnej krawędzi gwiazdy. Objedź do koła wszystkie kreski a na końcu zakończ gwiazdę. Rozwiązanie poniżej na zdjęciu.
Poziom 54
Przełącz włącznik na podłodze. Pojawi się kolejny drewniany kwadracik. Włóż kolejno:
Trójkąt do klatki podpisanej nr 1,
Okrąg do klatki podpisanej nr 2,
Kwadrat do klatki podpisanej nr 3,
Prostokąt do klatki podpisanej nr 4.
Poziom 55
Musisz odsłonić w zadanym czasie wszystkie takie same symbole. Odsłonięcie ich odbywa się w momencie gdy uda się dopasować dwa takie same znaki.
Poziom 56
Otwórz pokrywę schowka w ziemi, i dwa schowki w suficie. W jednym z nich znajdziesz kartkę papieru. Zapamiętaj numerki informujące o kolejności w jakiej trzeba przesunąć kwiatek ze środka drzwi. U mnie było Góra, Prawo Lewo i Dół
Poziom 57
Zabierz miotłę z konta, Podnieś leżące po prawej papiery i zabierz z pod nich szybko szmatkę nim opadną śmieci, użyj miotły na pająku tak aby zszedł z drzwi. Użyj szmatki do wytarcia pajęczyn i śmiało idź do kolejnej zagadki
Poziom 58
Musisz ustawić suwaki w odpowiednich pozycjach
suwak oznaczony M w lewo
suwak oznaczony S w prawo
suwak oznaczony N na środku
naciskamy na przycisk przy drzwiach i przechodzimy do kolejnego poziomu
Poziom 59
Przesuń górną zębatkę w prawo tak aby stykała się z wiatraczkiem i drugą zębatką. Następnie dmuchaj w mikrofon przez około 5 sekund
Poziom 60
Naciskamy jak najszybciej od najmniejszego do największego koła zębatego
Pozuiom 61
Podpowiedzią jest czerwone serce po prawej. Ustaw numer 214 (walentynki)
Poziom 62
Po naciśnięciu każdej z kulek będą one rysowały odpowiednie kształty, które trzeba ustawić na środku.
Odpowiedzią kolejno są:
trójkąt, prostokąt
rąb, odwrócony trójkąt
Poziom 63
Zabieramy śmiecia z podłogi po lewej stronie. Ścieramy nim kilka cyfr ze środka drzwi a następnie klikamy w lewy dolny i prawy górny kwadracik obok drzwi.
Poziom 64
Policz z ilu prostych kresek składa się każda litera F=3, H = 3, K = 3
Odpowiedzią jest 09
Poziom 65
Przesuwamy palcem we wskazanym kierunku na każdej z pojawiających się strzałek
Poziom 66
Przesuwamy wajchę w prawo i podnosimy nóż który spada z sufitu. Nożem obcinamy kawałek obrazu z prawej strony. Kawałek ten przyklejamy do obrazu na środku i przechodzimy kolejny level
Poziom 67
Pociągamy za sznurek, Po lewej stronie na ścianie widoczna jest podpowiedź jak należy ułożyć kolejne punkty:
X – ciemny, 0 jasny
OOX
OOX
XOO
Zabieramy klucz ze środka, pociągamy za sznurek i przechodzimy kolejny level
Poziom 68
Musimy ustawić cyfry na planszy tak aby nad nią wyświetlił się numer pokoju w którym jesteśmy czyli 68
032
033
003
Poziom 69
Ścinamy krzaki ze środka i zabieramy spod nich klucz. Kluczem odkręcamy kolejne śruby (ruszając w około nich tak jak by się chciało je odkręcić)
Poziom 70
Musisz znaleźć wszystkie konewki z wodą nim minie czas – kolejne bezsensowne zadanie :(