Kody do Gier - Escape Action

kody do Escape Action

Nowa odsłona gry z cyklu doors poniżej rozwiązania do kolejnych poziomów.

Poziom 15

Zadanie polega na zdobyciu w bardzo ograniczonym czasie 1500 punktów. Są dwa sposoby aby przejść ten level.

1 – uzbierać jak największą liczbę kwadracików tego koloru tak aby od razu zdobyć bardzo dużą ilość punktów – wykonalne ale bardzo trudne zadanie w ciągu 20s

2 – naciskamy co popadnie bardzo szybko nie zastanawiając się nawet nad tym w co klikamy. Punkty bardzo szybko lecą do przodu i w ten sposób możemy przejść ten poziom.

 

Poziom 16

Musimy ustawić poziomo cztery kwadraciki po przez odpowiednie przekręcenie swoim urządzeniem tak jakbyśmy posługiwali się kompasem. Po ustawieniu poziomo telefon musi być nieruchomo aż zapalą się wszystkie zielone lampki.

Poziom 17

Po naciśnięciu przycisku przy drzwiach pojawią się kolejno cyfry pod kwadracikami. W takiej kolejności należy je naciskać aby otworzyć drzwi i przejść kolejny level. Poniżej numerki w jakiej kolejności trzeba naciskać:

389

541

627

 

 

Poziom 19

Musimy włożyć odpowiednie zwierze do dobrej klatki.

Panda do klatki po lewej na górze

Kangór do klatki po prawej na górze

Słoń do klatki po lewej na dole

Wąż do klatki po prawej na dole

 

Poziom 20

Kolejne zadanie z ograniczonym czasem. Dość trudne ale do wykonania bez konieczności dokupywania dodatkowego czasu. Najwygodniej to zadanie wykonać po przez strzelenie a następnie wskazanie na kolejną dynie. Wskazywanie najlepiej wykonywać nie przez naciskanie palcem na dynie ale od przycisku do strzelania przesuwając palec w kierunku odpowiedniej dyni. Jest również inny sposób. Można cały czas naciskać na strzał i drugą ręką wskazywać cel (mi osobiście przypadł do gustu pierwszy sposób)

 

Poziom 21

Naciskamy na dynie znajdującą się po prawej na dole a następnie klikamy na pojawiające się duchy

 

Poziom 22

Musimy ściszyć dźwięk w telefonie

Poziom 23

Igła kompasu musi wskazywać na krzyżyk narysowany na ścianie.

 

Level 24

Poruszając telefonem wszystkie kulki muszą znaleźć się w ponumerowanych otworach na drzwiach. Numery w otworach wskazują kolejność w jakiej kulki muszą się znaleźć

 

Level 25

Musimy zdobyć 320 punktów. Chyba jedynym rozwiązaniem w tym poziomie jest zrobienie tego za jednym zamachem. Musimy uzbierać jak najwięcej kropek tego samego koloru i za jednym zamachem zaznaczyć wszystkie.

 

Level 26

Zadanie polega na naciśnięciu przyciski znajdujące się na drzwiach tyle razy ile występują dane symbole. Pociągnij za sznurek znajdujący się na górze obok wiatraka. Zobaczysz tam banany i jabłko. Czyli rozwiązaniem jest:

Przycisk z jabłkiem naciśnij dwa razy

Przycisk z buzią raz

Przycisk z zegarem trzy razy

 

 

Level 27

Pociągnij za sznurek wystający z sufitu tyle razy aby rozwalić drzwi.

 

Level 28

Musisz otworzyć wszystkie trzy schowki – jeden znajduje się na podłodze dwa pozostałe na suficie. Otwierasz je przesuwając właz w jednym kierunku (w lewo lub w prawo). Daj znalezionego banana małpie i przejdź do następnego poziomu

 

Level 29

Naciskając na przyciski zmieniamy elementy znajdujące się na ścianie w kwiatki. Musimy nacisnąć te przyciski aby każdy z elementów zmienił się w kwiatek. Kolejno przyciski 1 4 i 5.

 

 

Level 30

Czyścimy ekran – chyba jakiegoś specjalnego sposobu nie ma po prostu trzeba zrobić to naprawdę szybko. Ja wykonałem to zaczynając od prawej strony ekranu i szybko ruszając palcem od góry do dołu przesuwałem w lewą stronę.

 

Level 31

Musimy na szalkę przełożyć odpowiednią ilość elementów.

Moje rozwiązanie to cztery zegary i jedno jabłko

Inne rozwiązanie jedno jabłko i dwie buźki

 

Level 32

Obok drzwi wisi młotek. I dokładnie taki symbol młotka trzeba narysować na drzwiach naciskając na duże czarne kwadraty.

XXX

XXX

0X0

0X0

 

 

Level 33

Aby otworzyć drzwi weź nóż i użyj go na ciemniejszym krzyżyku dużo razy aż wydrapiesz przejście do kolejnego poziomu,

 

Level 34

Naciśnij palcem na środku drzwi i przytrzymaj kilka sekund
aż drzwi się otworzą

 

Poziom 35

Na początku pod każdą z kulek znajduje się numer. Trzeba ustawić kulki na pasujące do siebie otwory z numerami.

 

Poziom 36

 

Zbieramy wszystkie trzy kulki znajdujące się na ekranie. Jak zbierzemy je już wszystkie zaznaczamy każdą z nich a następnie przekręcamy telefon aby wszystkie kuli przesunęły się w prawą stronę.

 

 

Poziom 37

Aby przejść te drzwi należy kliknąć na poszczególne rysunki tak aby przeciwny był identyczny.

 

Poziom 38

Strzałka po prawej informuje nas, że należy nacisnąć elementy znajdujące się na rysunku w kolejności ich umiejscowienia. Naciskamy zatem:

łódź, człowieczka, dom a następnie chmury.

 

 

Poziom 39

Pociągamy za sznurek zwisający z sufitu. Pokażą się nam strzałki – trzy w górę i dwie na dół. Musimy zatem trzy razy nacisnąć głośność w telefonie i dwa razy ją zmniejszyć

 

Poziom 40

Jak najszybciej wyczyść ekran z zielska i klikaj na buźki a by wszystkie zniknęły

 

Poziom 41

Przetnijmy mapę tak aby spadła ze ściany. Pod nią zobaczymy nutki. W takiej kolejności trzeba naciskać bębny.

 

3x 2 bęben

1x 4 bęben

2x 1 bęben

1x 3 bęben

1x 1 bęben

Level 41

Musimy wystukać rytm na kolejnych bębnach. Aby zobaczyć co
dokładnie trzeba zrobić należy przeciąć mapę wiszącą na ścianie i wystukać
wskazane tam bębny:

Kolejne numery bębnów w które trzeba uderzyć  2,2,2,4,1,1,3,1

Level 42

Ustawiamy aktualną godzinę na zegarze

 

Poziom 43

Po lewej stronie drzwi znajdują się dwa okrągłe przyciski. W
każdym z nich ma się znaleźć liczba różnic między obrazkami. Odpowiedzią jest 2
i 3.

 

Poziom 44

Czyścimy ścianę z liści. Zobaczymy pod nimi kwiatki z
różnymi kolorami. Odpowiedzią jest naiśnięcie odpowiednią ilość razy każdy z
kolorów (tyle razy ile znajduje się ich na środku) czyli żółty 1x czerwony 1x
zielony 1x nie bieski 3x. uwaga jeśli za dużo poklikamy czasem warto rozpocząć
poziom od nowa bo mimo poprawnego wykonywania zadania może coś się nie udać.

 

Level 45

Kolejne drzwi z dziwnym poziomem. Musimy szybko rozwalać jak
w ninja fruit wyskakujące klocki uważając na pojawiające się co jakiś czas koła
zębate. Jedyna chyba podpowiedź jak to zrobić jest niestety chyba bezużyteczna –
po prostu jak najszybciej.

Level 46

Klikamy kilkukrotnie na globus leżący na środku i zabieramy
z niego karteczkę która została. Nacyskamy na dużą mapę. Zobaczymy wówczas do
ułożenia puzle. Najlepiej pobawić się samemu ale jeśli macie duże problemy to
rozwiązanie jest następujące:

Mapa wygląda z polami tak:

789

456

123

Klikamy zatem następująco

452369874521

Wybieramy poprzednio zabrany kawałek mapy z globusa i
przechodzimy do kolejnych drzwi.

 

 

Poziom 47

Na drzwiach znajdują się kwadraciki z kolorami. Naciśnij każdy
z nich po jednym razie i przejdź do następnego piętra

 

Poziom 48

Level wymagający trochę skupienia. Musimy popatrzeć ile razy
kręci się kolejna z zębatek

Odpowiedzią jest czerwony 3, niebieski 4x, żółty 3x, zielony
4x.

 

 

Poziom 49

Obok drzwi po prawej stronie znajduje się pochodnia. Zapal
ją a zobaczysz na środku nowe znaki.

Czerwony bęben 2x, niebieski 3x, żółty 1x

 

Poziom 50

Następny beznadziejny poziom polegający na zrobieniu czegoś
w niemożliwym czasie.

Jedynym rozwiązaniem jest chyba wydanie monet zdobytych w
poprzednich poziomach gry

 

Escape action Poziom 51

Potrząśnij konewką która znajduje się na podłodze. Wypadnie z niej kulka. Szybkim ruchem podnieś szafkę i zabierz z pod niej sprężynę. Użyj jednocześnie sprężyny i podniesionej piłki. Przesuń sprężynę i piłkę w lewo tak aby znajdowała się centralnie pod kulką znajdującą się na końcu wajchy. Wystrzel piłkę sprężyną i idź do następnego poziomu.

 

Poziom 52

Pociągnij za sznurek zwisający z sufitu. Dmuchnij w kierunku mikrofonu tak aby wiatraki się poruszyły.  Jak znikną Zabierz z pod nich nóż i odetnij nim dużą kulę. Przesuń kulę w lewo i idź do następnego pomieszczenia.

 

Poziom 53

Musisz zaznaczyć wszystkie kolejne kreski. Zacznij od górnej krawędzi gwiazdy. Objedź do koła wszystkie kreski a na końcu zakończ gwiazdę. Rozwiązanie poniżej na zdjęciu.

 

Poziom 54

Przełącz włącznik na podłodze. Pojawi się kolejny drewniany kwadracik. Włóż kolejno:

Trójkąt do klatki podpisanej nr 1,

Okrąg do klatki podpisanej nr 2,

Kwadrat do klatki podpisanej nr 3,

Prostokąt do klatki podpisanej nr 4.

 

Poziom 55

Musisz odsłonić w zadanym czasie wszystkie takie same symbole. Odsłonięcie ich odbywa się w momencie gdy uda się dopasować dwa takie same znaki.

 

Poziom 56

Otwórz pokrywę schowka w ziemi, i dwa schowki w suficie. W jednym z nich znajdziesz kartkę papieru. Zapamiętaj numerki informujące o kolejności w jakiej trzeba przesunąć kwiatek ze środka drzwi. U mnie  było Góra, Prawo Lewo i Dół

 

Poziom 57

Zabierz miotłę z konta, Podnieś leżące po prawej papiery i zabierz z pod nich szybko szmatkę nim opadną śmieci, użyj miotły na pająku tak aby zszedł z drzwi. Użyj szmatki do wytarcia pajęczyn i śmiało idź do kolejnej zagadki

 

 

 

Poziom 58

 

Musisz ustawić suwaki w odpowiednich pozycjach

suwak oznaczony M w lewo

suwak oznaczony S w prawo

suwak oznaczony N na środku

naciskamy na przycisk przy drzwiach i przechodzimy do kolejnego poziomu

 

Poziom 59

 

Przesuń górną zębatkę w prawo tak aby stykała się z wiatraczkiem i drugą zębatką. Następnie dmuchaj w mikrofon przez około 5 sekund

 

Poziom 60

Naciskamy jak najszybciej od najmniejszego do największego koła zębatego

 

Pozuiom 61

Podpowiedzią jest czerwone serce po prawej. Ustaw numer 214 (walentynki)

 

Poziom 62

 

Po naciśnięciu każdej z kulek będą one rysowały odpowiednie kształty, które trzeba ustawić na środku.

Odpowiedzią kolejno są:

trójkąt, prostokąt

rąb, odwrócony trójkąt

 

Poziom 63

Zabieramy śmiecia z podłogi po lewej stronie. Ścieramy nim kilka cyfr ze środka drzwi a następnie klikamy w lewy dolny i prawy górny kwadracik obok drzwi.

 

 

Poziom 64

Policz z ilu prostych kresek składa się każda litera F=3, H = 3, K = 3

Odpowiedzią jest 09

 

Poziom 65

 

Przesuwamy palcem we wskazanym kierunku na każdej z pojawiających się strzałek

 

 

Poziom 66

Przesuwamy wajchę w prawo i podnosimy nóż który spada z sufitu. Nożem obcinamy kawałek obrazu z prawej strony. Kawałek ten przyklejamy do obrazu na środku i przechodzimy kolejny level

 

Poziom 67

 

Pociągamy za sznurek, Po lewej stronie na ścianie widoczna jest podpowiedź jak należy ułożyć kolejne punkty:

 

X – ciemny, 0 jasny

OOX

OOX

XOO

 

Zabieramy klucz ze środka, pociągamy za sznurek i przechodzimy kolejny level

 

 

Poziom 68

Musimy ustawić cyfry na planszy tak aby nad nią wyświetlił się numer pokoju w którym jesteśmy czyli 68

 

032

033

003

 

 

Poziom 69

 

Ścinamy krzaki ze środka i zabieramy spod nich klucz. Kluczem odkręcamy kolejne śruby (ruszając w około nich tak jak by się chciało je odkręcić)

 

 

Poziom 70

Musisz znaleźć wszystkie konewki z wodą nim minie czas – kolejne bezsensowne zadanie :(

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

73 + = 77


Praktycznie każda gra posiada możliwość wprowadzenia jakiegoś oszustwa lub też ułatwienia potocznie zwane wprowadzeniem kodu . W przypadku gdy nie można sobie poradzić z przejściem jakiegoś etapu gry często posługujemy się kodami. Trzeba pamiętać, że niestety posługiwanie się dostępnym kodem może zablokować nam dostęp do innych etapów rozgrywki lub też całkowicie uniemożliwić kontynuację gry. Posługiwanie się kodami w grach znacznie ułatwi rozgrywkę i może również dodać bardzo ciekawe nowości.
Ciągle poszukujemy nowych kodów do gier. Jeśli chcecie możecie się podzielić nowymi kodami z nami :).