Następna odsłona gry doors. Jeśli chcesz również ogladnąć film to tytuł odeśle was do strony posiadającej opis i filmik z rozwiązanie,
Po lewej znajduje się kanapa. Podnieś prawą poduszkę i zabierz z pod niej klucz.
Po lewej na ścianie znajduje się plansza z kilkoma zdjęciami ptaszków. Na kolejnych zdjęciach jest ich 7, 3, 9, 4.
Kolejno namierz stolik z lampką i używając klucza zabierz stamtąd płytę cd. Płytkę użyj na komputerze który stoi na biurku i wpisz na nim kod z liczbą ptaków. Po poprawnym wprowadzeniu kodu 7394 zobaczysz gwiazdki. Jaśniejsze muszą zostać wciśnięte na sejfie.
Numery gwiazdek w kolejnych kolumnach 1,3,4,2,5. Kod ten wprowadź na sefie, który znajduje się nad komputerem. Wyciągnij klucz i idź do następnego pokoju z zagadką.
Zerknij do samochodu i zabierz z tylnego siedzenia nożyczki. Popatrz na kierownice. Ma ona kolor zielony. Na środku znajduje się trójkąt wskazujący kierunek, który będzie Ci później potrzebny.
Popatrz na rejestracje samochodu AS 1513. Po lewej na ziemi obok opon leży kartonowe pudełko. Otwórz je za pomocą nożyczek. W środku znajdziesz pudełko z kłódką. Wprowadź szyfr taki jak numer rejestracyjny samochodu i zabierz ze środka korbę.
Popatrz na koła leżące przy ścianie. Masz tam również wskazany kierunek.
Patrząc na gaśnicę zobaczysz czerwoną tarcze ze wskazówką – kierunek jej ustawienia musisz zapamiętać.
Nad samochodem znajduje się zielona skrzynka z kolorowymi przyciskami, szary, czerwony, żółty i niebieski. Użyj na przyciskach korby w następujący sposób:
2x niebieski
4x czerwony
1x szary
Zabierz klucz i wyjdź przez kolejne drzwi
Z pudełka po lewej zabierz znajdujący się tam przedmiot. Ze stołu po lewej zabierz niebieski element, który leży w skrzynce. Z kosza na śmieci obok drzwi zabierz szmatkę. Popatrz na pralkę. Po jej lewej stronie znajduje się gniazdko bez kabla zasilającego. Użyj pierwszego znalezionego przedmiotu na gniazdku. Użyj szmatki na pralce. Dzięki temu będziesz miał kod 1410. Na regale u góry znajduje się skrzynka z szyfrem. Wprowadź kod 1410 i wyciągnij z niego końcówkę do śrubokręta. Na dolnej półce leży stare radio. Użyj śrubokręta aby odkręcić śrubki i wyciągnij klucz ze środka. Jesteś wolny idź do następnego pokoju.
Na łóżku leży misiek. Podnieś go i zabierz z pod niego klucz. Pod poduszką znajduje się bateria. Zerknij na małą szafkę i z pierwszej szuflady za pomocą klucza wyciągnij kolejny przedmiot. Na tym samym ekranie przesuń piłkę i zabierz z pod niej kolejną baterię. Popatrz na rowerek i zabierz z niego leżący przy tylnych kółkach ołówek. Popatrz na szafę. Otwórz prawe drzwi. Otwórz miejsce na baterie z przodu urządzenia i użyj ich w tym miejscu. Użyj czarnego przedmiotu na wąskim otworze. Zobaczysz kod 6734. Na środku dużej szafy jest szuflada z szyfrem. Wprowadź kod 6734 i wyciągnij z niej młotek.
Rozglądnij się po pokoju za żółtym samolocikiem. Nad nim znajdują się książki i zeszyt. Otwórz zeszycik i użyj na nim ołówka. Zobaczysz czerwony kwiatek.
Idź ponownie do szafy i otwórz lewe drzwi szafy. Na środku znajduje się duża szafka użyj na niej młotka. Naciskając kolejno kolorowe kwadraciki musisz dopasować odpowiednie rysunki do każdego z nich. Odpowiedź kolejno:
Piłka, kwiatek, miś, samolot. Otwórz szafkę i zabierz klucz. Możesz iść już do następnego poziomu.
Kuchnia jest naszym kolejnym wyzwaniem.
Obraz po lewej – zabierz z jego lewego dolnego rogu monetę
Okap – obok przypraw po prawej stronie leży kolejna moneta
Zlew – w środku znajdziesz trzecią monetę
Szafka pod zlewem – z dolnej szuflady zabieramy nóż
Stół ze śniadaniem – popatrz na leżący posiłek i użyj na nim noża. Z jednego z chlebów otrzymasz kluczyk. Patrząc na stolik przesuń prawe krzesło i zabierz z niego ścierkę
Szafka po lewej stronie od okapu – użyj na niej małego kluczyka i wyciągnij talerzyk.
Lodówka dolne drzwi – zabierz stamtąd czekoladę?
Piekarnik – włóż do piekarnika talerzyk z czekoladą i zamknij piekarnik. Jak ponownie otworzysz piekarnik będziesz miał monetę i kartkę papieru?
Naciśnij na ciemny przedmiot gdy Ci się on pojawi na ekranie użyj na nim białej szmatki. Zobaczysz kod 911 do szuflady pod zlewem. Wyciągnij z niej kartę. Możesz teraz uciec z kolejnego pomieszczenia. Kartę użyj na poziomej szparze pod klamką a monety na pionowej. Witaj w kolejnym pokoju.