Kody do Gier - Half-Life 2

kody do Half-Life 2

Published by in PC, Wszystkie on listopad 20th, 2011

Uruchom grę z parametrem: -console
(na przykład: C:Half-Life 2hl2.exe” -console).

Podczas gry naciśnij klawisz [~], aby wywołać konsolę oraz wpisz jeden z poniższych kodów:

Uwaga: Może się zdarzyć tak, że przed wpisaniem innych cheatów konieczne będzie wpisanie kodu sv_cheats 1.

god – God Mode

impulse 101 – wszystkie bronie

notarget – przeciwnicy ignorują gracza

noclip – wyłącza Clipping Mode

give [przedmiot lub broń] – dostajesz [przedmiot lub broń] (listy poniżej)

map [nazwa mapy] – ładuję mapę [nazwa mapy] (lista poniżej)

maps – lista map

buddha – zmniejsza punkty życia

infinite_aux_power – nieograniczona energia dla kostiumu

hurtme # – zadanie # (wstaw wartość) obrażeń

developer # – tryb developer (za # wstaw 0, 1, 2)

impulse 82 – dostajesz jeepa

ch_createjeep – dostajesz samochód zwiadowczy

ch_createairboat – dostajesz Airboat

npc_kill – zabija wszystkich NPCtów na wybranej lokacji

+mlook – włącza/wyłącza Mouse Look

viewmodel_fov # – ustawia rozmiar noszonej broni

cl_drawhud 0/1 – pokaż/ukryj HUD

cl_enablehud 0/1 – pokaż/ukryj HUD

cl_showfps 0/1 – pokaż/ukryj FPS

npc_create – tworzy bohatera niezależnego

npc_create_aimed – tworzy bohatera niezależnego

picker – tryb Picker

setpos [koordynaty] – przenosi do określonej pozycji

sv_gravity # – ustawia grawitację

sv_stopspeed # – ustawia minimalną prędkość

sv_friction # – ustawia World Friction

dsp_explosion_effect_duration # – ustawia długość eksplozji

sv_soundemitter_filecheck – raport odnośnie brakujących plików .WAV

mat_yuv 0 – ?

Lista broni:

weapon_alyxgun
weapon_ar1
weapon_ar2
weapon_bugbait
weapon_cguard
weapon_crowbar
weapon_extinguisher
weapon_flaregun
weapon_frag
weapon_gauss
weapon_hopwire
weapon_iceaxe
weapon_physcannon
weapon_physgun
weapon_pistol
weapon_rpg
weapon_shotgun
weapon_smg1
weapon_smg2
weapon_stickylauncher
weapon_stunstick
weapon_thumper
weapon_sniperrifle
weapon_rollerwand
weapon_molotov
weapon_manhack
weapon_immolator
weapon_irifle
weapon_slam
weapon_hmg1
weapon_cubemap
weapon_binoculars
weapon_ml
weapon_brickbat

Lista przedmiotów:

item_box_buckshot
item_box_mrounds
item_box_sniper_rounds
item_box_srounds
item_healthkit
item_battery
item_suit
item_ml_grenade
item_ar2_grenade
item_healthvial

Lista map:

d1_canals_01
d1_canals_02
d1_canals_end
d1_tempanals_02
d1_town_01
d1_town_02
d1_town_03
d1_town_04
d1_town_05
d1_trainstation_01
d1_trainstation_02
d1_trainstation_03
d1_trainstation_05
d1_under_01
d1_under_02
d1_under_03
d1_under_04
d2_coast_01
d2_coast_02
d2_coast_03
d2_coast_04
d2_coast_04_dx60
d2_coast_05
d2_coast_06
d2_coast_07
d2_coast_08
d2_prison_01
d2_prison_02
d2_prison_03
d2_prison_04
d2_prison_05
d3_c17_03
d3_c17_04
d3_c17_05
d3_c17_06a
d3_c17_06b
d3_c17_07

OPIS GRY:
Sequel wyśmienitej gry akcji/FPP „Half-Life” z roku 1998. Za jego stworzenie odpowiada ten sam producent, co w przypadku części pierwszej, tj. zespół Valve Software, zaś w pracach nad scenariuszem brał udział Marc Laidlaw, człowiek któremu w głównej mierze zawdzięczamy oryginalną fabułę jedynki. Akcja tej części rozgrywa się niedługo po wydarzeniach, w których uczestniczyliśmy poprzednio i umiejscowiona jest w fikcyjnym mieście „City 17” położonym gdzieś we Wschodniej Europie. Miasto to zostało najechane przez hordy najróżniejszych, pozaziemskich potworów i obcych. Gracz ponownie wciela się w postać Gordona Freemana (bohatera oryginalnego „Half-Life’a” teraz pracującego dla sekretnej rządowej agencji – przełożonym Freemana jest G-Man), a jego zadaniem jest przeciwstawnie się agresorom.

Akcja gry poprowadzi gracza przez 12 rozbudowanych etapów umiejscowionych w różnorodnych lokacjach, w tym na przedmieściach miasta „City 17”, w więzieniu, w porcie morskim, a nawet na pokładzie lodołamacza. Według autorów tryb jednoosobowy „Half-Life 2” gwarantuje łącznie 40 godzin rozgrywki (po około 3-4 godziny na każdy poziom). Podczas przygody natkniemy się na „starych znajomych”, potwory zwane „Headcrabs”, a także z obcych „Xen”, lecz tym razem niektórzy przedstawiciele tych drugich pomogą naszemu bohaterowi. Bardzo istotną rolę w grze pełni partnerka Freemana, Alyx Vance (postać nie grywalna).

„Half-Life 2” korzysta z nowego silnika graficznego o nazwie „Source”. Minimalne wymagania owego enginu to procesor z zegarem 700MHz i karta grafiki 3D zgodna z DX6 (Riva TNT), zaś rekomendowane to procesor z zegarem 2GHz i kartą graficzną GeForce4. Tytuł ten wykorzystuje również specjalny silnik deformacji środowiska, podobny do tego wykorzystanego po raz pierwszy w Red Faction, aczkolwiek bardziej zaawansowany, dzięki czemu niemal wszystkie elementy otoczenia mogą ulec uszkodzeniu lub zniszczeniu, a takie przedmioty jak zwykła stalowa krata czy krzesło, użyte w charakterze osłony lub broni.

Dzieło panów z zespołu Valve Software prócz gry w trybie single player, pozwala także na rozgrywkę wieloosobową za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu. Twórcy zaimplementowali także edytor „Hammer”, pozwalający na samodzielne tworzenie modów czy map do gry.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

− 9 = 1


Praktycznie każda gra posiada możliwość wprowadzenia jakiegoś oszustwa lub też ułatwienia potocznie zwane wprowadzeniem kodu . W przypadku gdy nie można sobie poradzić z przejściem jakiegoś etapu gry często posługujemy się kodami. Trzeba pamiętać, że niestety posługiwanie się dostępnym kodem może zablokować nam dostęp do innych etapów rozgrywki lub też całkowicie uniemożliwić kontynuację gry. Posługiwanie się kodami w grach znacznie ułatwi rozgrywkę i może również dodać bardzo ciekawe nowości.
Ciągle poszukujemy nowych kodów do gier. Jeśli chcecie możecie się podzielić nowymi kodami z nami :).