Kody do Gier - Rise and Fall – Civilizations at War

kody do Rise and Fall – Civilizations at War

Published by in PC, Wszystkie on listopad 20th, 2011

W trakcie gry naciśnij [Enter], by włączyć konsolę, a następnie wpisz dowolny z poniższych kodów:
olympus – złoto, drewno i co tam jeszcze trzeba
ineedwin – przechodzisz do następnej misji w kampanii
win – wygrywasz poziom

Kody do przetestowania we własnym zakresie:
levelup, ineedwood, ineedmeat, ineedrice, ineedfood, ineedwine, ineediron, ineedall, ineedopenfog, ineedsuperpower, ineedopenallstory,
ineedclear, ineedhelpme, ineedown

Opis gry:
Rise & Fall: Civilizations at War to najnowsze dzieło programistów i projektantów ze Stainless Steel Studios, znanych graczom chociażby z Empire Earth czy Empires: Dawn of the Modern World. Na pierwszy rzut oka, gra przypomina Rome: Total War czy Praetorians, aczkolwiek znacznie bliżej jej do Age of Empires. Na ekranie wizualizują się nam ogromne armie walczące ze sobą na rozległych polach bitewnych oraz oblężenia dobrze umocnionych twierdz czy miast. Na wirtualnych strategów czekają wojska czterech ówczesnych potęg (Rzymu, Grecji, Persji oraz Egiptu), nad którymi mogą objąć dowodzenie. Ponadto, pojawiają się tu też żołnierze Babilonu, barbarzyńskiej Galii, Asyrii czy Kartaginy, lecz te nacje niestety nie są grywalne.

W skład armii wchodzić może ponad 80 rodzajów jednostek, w tym piechota, łucznicy, kawaleria, bronie oblężnicze oraz flota wojenna. Oczywiście, każda z cywilizacji posiada własne, specjalizowane jednostki. Wspomnianą wcześniej flotę widzimy bardzo często, ponieważ twórcy gry zdecydowali się położyć duży nacisk właśnie na bitwy morskie. Statki mogą przewozić także jednostki lądowe, tak więc nasza armia zyskuje na mobilności. Na okrętach możemy zamontować również machiny wojenne dzięki czemu bitwy morskie stają się bardziej widowiskowe. Twórcy gry zastosowali w swoim dziele pomysł z terytoriami podobny do użytego w Empire Earth II. W związku z tym zapewniają one wymierne korzyści militarne – jeśli zapragniemy wytrenować legionistów, w naszych szeregach pojawia się tyle jednostek, ile terytoriów znajduje się pod naszą kontrolą.

W Rise & Fall: Civilizations at War pojawiają się także bohaterowie (w sumie 8) – Juliusz Cezar, Kleopatra, Ramzes Wielki, Achilles czy Aleksander – znacznie podnoszą morale naszych wojsk i robią dobry użytek ze swoich specjalnych umiejętności, niestety, ograniczonych czasowo. Najciekawszym aspektem obecności bohaterów w grze jest możliwość wcielenia się w ich postaci i brania udziału w bitwach. Takie rozwiązanie może być interesująco wykorzystane przykładowo w grach wieloosobowych, gdy jeden z graczy zajmuje się rozgrywką na poziomie strategicznym, natomiast drugi gracz prowadzi postać bohatera.

Rise & Fall: Civilizations at War napędzana jest ulepszoną wersją silnika Titan, który w nowym wcieleniu sprawuje się znakomicie.


137 komentarzy

  1. 10/25/2016 In my estimation, kdg.cba.pl does a good job of dealing with subject matter of this sort! Even if frequently intentionally polemic, the material posted is generally thoughtful and challenging.

  2. Gay Akuchie pisze:

    10/21/2016 @ 12:34:57 says good job on this post, kdg.cba.pl!

Skomentuj Lucien Segarra Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

62 − 61 =


Praktycznie każda gra posiada możliwość wprowadzenia jakiegoś oszustwa lub też ułatwienia potocznie zwane wprowadzeniem kodu . W przypadku gdy nie można sobie poradzić z przejściem jakiegoś etapu gry często posługujemy się kodami. Trzeba pamiętać, że niestety posługiwanie się dostępnym kodem może zablokować nam dostęp do innych etapów rozgrywki lub też całkowicie uniemożliwić kontynuację gry. Posługiwanie się kodami w grach znacznie ułatwi rozgrywkę i może również dodać bardzo ciekawe nowości.
Ciągle poszukujemy nowych kodów do gier. Jeśli chcecie możecie się podzielić nowymi kodami z nami :).