Kody do Gier - Skyrim Dragonborn

kody do Skyrim Dragonborn

Published by in PC, Wszystkie on kwiecień 21st, 2013

W dowolnym momencie wciśnij klawisz tyldy (~), co powinno doprowadzić do wyświetlenia okna konsoli. Możesz teraz wpisywać następujące polecenia:

advancepclevel – awans na wyższy poziom doświadczenia
advancepcskill x y – rozwój umiejętności x o y poziomów (zamiast x musisz wpisać oryginalną angielską nazwę umiejętności, np. Destruction; zamiast y musisz wpisać jakąś wartość, np. 10)
advskill x y – rozwój umiejętności x o y punktów (zamiast x musisz wpisać oryginalną angielską nazwę umiejętności, np. Destruction; zamiast y musisz wpisać jakąś wartość, np. 10)
caqs – zaliczenie wszystkich smoczych prób
coc qasmoke – obszar testowy
coc x – szybka podróż do lokacji x (zamiast x musisz wpisać jej oryginalną angielską nazwę)
enableplayercontrols – możliwość poruszania się podczas wyświetlania cut-scenek
fov x – ustalenie pola widzenia na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 100)
help – lista komend
kill – zabicie aktualnie namierzonego przeciwnika (po wpisaniu kodu musisz najechać myszką na przeciwnika, wcisnąć lewy przycisk myszy i dopiero po wyświetleniu się identyfikatora namierzonej osoby wcisnąć ENTER)
killall – zabicie wszystkich okolicznych przeciwników
movetoqt – teleportacja do celu aktualnie zaliczanego questu
player.additem 0000000a x – otrzymanie x wytrychów (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 50)
player.additem 0000000f x – otrzymanie x sztuk złota (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 1000)
player.additem x – otrzymanie przedmiotu x (zamiast x musisz wpisać identyfikator przedmiotu)
player.addspell x – odblokowanie zaklęcia x (zamiast x musisz wpisać identyfikator zaklęcia)
player.incpcs x – rozwój umiejętności x o 1 punkt ((zamiast x musisz wpisać oryginalną angielską nazwę umiejętności)
player.modav burden x – ustalenie aktualnego obciążenia postaci na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 10)
player.modav carryweight x – ustalenie maksymalnego limitu udźwigu na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 500)
player.modav dragonsouls x – otrzymanie x smoczych dusz (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 10)
player.placeatme x – pojawienie się postaci niezależnej x (zamiast x musisz wpisać identyfikator postaci niezależnej)
player.setav fatigue x – ustalenie ilości punktów kondycji bohatera na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 1000)
player.setav health x – ustalenie ilości punktów zdrowia bohatera na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 1000)
player.setav magicka – ustalenie ilości punktów many bohatera na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 1000)
player.setav speedmult x – zwiększenie szybkości przemieszczania się o x procent (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 100)
player.setlevel x – bohater znajduje się na x poziomie doświadczenia (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 30)
player.setscale x – ustalenie wielkości bohatera na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość i domyślnie jest to 1)
psb – odblokowanie wszystkich zaklęć
removeallitems – pozbawienie aktualnie namierzanej postaci niezależnej wszystkich przedmiotów z jej inwentarza
resurrect – wskrzeszenie namierzanej postaci
saq – rozpoczęcie wszystkich questów
setownership – legalne zdobycie (bez posądzenia o kradzież) aktualnie namierzonego obiektu
setpcfame – popularny bohater
setpcinfamy – znienawidzony bohater
showracemenu – wyświetlenie menu ras
tai – wyłączenie SI postaci
tcai – wyłączenie SI wrogów w bitwie
tcl – wyłączenie kolizji
tdetect – prostsze okradanie postaci niezależnych
tfc – większa swoboda ruchu kamery
tfow – zmiana pola widzenia
tg – zniknięcie trawy
tgm – nieśmiertelność
tm – zniknięcie okien menu
tmm 1 – odkrycie wszystkich lokacji na mapie (tmm 0 ukrywa wszystkie lokacje)
unlock – otwarcie namierzonego zamkniętego obiektu (po wpisaniu kodu musisz najechać myszką na zamek, wcisnąć lewy przycisk myszy i dopiero po wyświetleniu się identyfikatora namierzonego obiektu wcisnąć ENTER)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

86 + = 95


Praktycznie każda gra posiada możliwość wprowadzenia jakiegoś oszustwa lub też ułatwienia potocznie zwane wprowadzeniem kodu . W przypadku gdy nie można sobie poradzić z przejściem jakiegoś etapu gry często posługujemy się kodami. Trzeba pamiętać, że niestety posługiwanie się dostępnym kodem może zablokować nam dostęp do innych etapów rozgrywki lub też całkowicie uniemożliwić kontynuację gry. Posługiwanie się kodami w grach znacznie ułatwi rozgrywkę i może również dodać bardzo ciekawe nowości.
Ciągle poszukujemy nowych kodów do gier. Jeśli chcecie możecie się podzielić nowymi kodami z nami :).